JIJ KENT JOUW EIGEN VERHAAL

Samen aan de slag met een intensief 1-op-1 traject

De volledige marketing uitbesteden vind je lastig. Niemand kent jouw bedrijf namelijk zo goed als jijzelf. Maar je zoekt wel iemand die je op weg helpt omdat je niet zo goed weet hoe je (content) marketing nu écht succesvol kunt inzetten. Gevonden!

STAP VOOR STAP NAAR ONLINE SUCCES

In zes weken naar een strategie die voor jou werkt!

Ik begrijp het wel: iemand anders de regie geven over bijvoorbeeld jouw social media, website of nieuwsbrief is lastig als je zelf het gezicht van je bedrijf bent. Bovendien ben jij de enige die het verhaal van jouw bedrijf door en door kent. Tegelijkertijd loop je tegen het probleem aan dat je onvoldoende online successen boekt. Op social media groei je nauwelijks, er is amper interactie en je haalt er geen enkele klant uit. Je hebt geen nieuwsbrief, de belangrijkste pagina’s op je website zijn onvindbaar voor de zoekmachine, regelmatig nieuwe content produceren lukt je niet, je boodschap is onduidelijk en een marketingfunnel ken je alleen uit het woordenboek.

Goed nieuws: iedere maand heb ik vier plekjes voor een intensief 1-op-1 traject. Tijdens dit traject houd je zelf de touwtjes in handen. Ik wijs je alleen de weg, druk het gaspedaal flink in en stuur zo af en toe een beetje bij. Na dit traject van zes weken heb jij een contentstrategie die voor jou werkt, zodat je online zichtbaar bent en je klanten jou weten te vinden. Zonder dat iemand anders met jouw verhaal aan de haal gaat!

ZULLEN WE KENNISMAKEN?

JA, IK WIL IN ZES WEKEN EEN IJZERSTERKE CONTENTSTRATEGIE

Laat me je helpen. Samen gaan we aan de slag met een oersterke fundering voor jouw (online) zichtbaarheid en aan de hand van de doelen die je hebt maken we een toekomstbestendige strategie. Helemaal op maat gemaakt dus.

Neem contact met me op om de opties te bespreken!

MAAR WAAROM ZOU JE?

Wat gaat het 1-op-1 traject nou écht opleveren?

Herken je dit?

  • Je hebt het gevoel dat je maar een beetje aanrommelt op social media.

  • Je bent verdwaald geraakt in je eigen aanbod, klant en doel.

  • Je moet keihard leuren voor nieuwe klanten.

  • Je raakt in blinde paniek als je hoort over funnels, een contentstrategie en SEO.

  • Je ervaart geen enkel plezier in het maken van online content.

  • Je weet niet wat je online moet delen en op welke manier je dat kunt doen.

  • Je mist focus in al je uitingen en schiet eigenlijk gewoon met hagel.

  • Je komt tijd tekort voor marketing.

Na het 1-op-1 traject

  • Weet je precies hoe jouw doelgroep eruit ziet en belangrijker nog: hoe je deze kunt bereiken en overtuigen.

  • Barst je van de inspiratie voor nieuwe content. Zowel voor je website, nieuwsbrief en social media.

  • Kost het je niet meer onnodig veel tijd maar kun je gestructureerd en consistent aan de slag met je online zichtbaarheid.

  • Maak je ijzersterke en doelgerichte content zodat mensen niet alleen kijken, maar ook kopen.

  • Begrijp je ook echt hoe (content) marketing werkt en kun je er zelf mee aan de slag.

  • Vind je het iedere week weer een feestje om aan de slag te gaan met je eigen (content) marketing. Echt, het is zo leuk en dat ga jij ook ervaren!

ZIJ GINGEN JE VOOR

Lees wat anderen zeggen over mijn dienstverlening

De samenwerking met Anouk verloopt super! Projecten worden proactief opgepakt en op verschillende sociale media maken we flinke stappen. De communicatie gaat soepel en we zijn continu op de hoogte van de ontwikkelingen rondom de projecten. Ten slotte anticipeert Anouk goed op bestaande processen en systemen en adviseert ze ook op strategisch niveau wanneer zij dat nodig vindt. Kortom, voor alles rondom social media en (content)marketing in het algemeen ben je bij Anouk aan het juiste adres.

Miquel Deekman, marketeer bij InstallatieBalie.nl

Anouk vertaalt een idee om een specifieke doelgroep online te vinden naar een helder, prettig doordacht, overzichtelijk plan. Heldere lijnen, duidelijke taal, werkbare afspraken. Anouk maakt een scherpe analyse van data en weet met de juiste toon vervolgens de doelgroep te treffen. Ze heeft creatieve ideeën, is niet bang om te zeggen waar het op staat en houdt zich aan deadlines. En het belangrijkste: ze heeft er lol in om met humor en plezier iets moois voor ons neer te zetten.

Miriam de Rooij, redacteur bij CNV Vakmensen

Ga je met een idee om online meer zichtbaar te worden naar Anouk, dan komt het helemaal goed!

Loes Dreschler, bestuurder bij CNV Vakmensen

HOE GAAT HET IN Z’N WERK?

Dit zijn de stappen!

Het 1-op-1 traject is maatwerk. In een kick-off sessie bepalen we samen welke doelstellingen jij hebt en wat je grootste knelpunten zijn. Vervolgens sparren we wekelijks drie kwartier tot een uur, geef ik je huiswerk mee en we analyseren de resultaten. Ik houd jou accountable voor wat je wel (of niet) doet en geef je daarmee de volledige controle. Het is geen traject waarbij je lekker achterover kunt leunen. Je moet echt aan de bak.

WIL JE NOG WAT WETEN?

Veelgestelde vragen

De calls kosten je sowieso wekelijks een uurtje. Dit zijn er zeven (!) in totaal. De eerste en laatste call (de strategische sessie en de afsluiting) kunnen langer duren. Daarnaast moet je er echt rekening mee houden dat je wekelijks zo’n 4-6 uur bezig bent.

Ik ben absoluut bereid om met je mee te denken qua planning en uitsmeren over een langere periode is dus eventueel een optie. Daarmee neemt mijn totale begeleiding uiteraard niet toe, maar krijg jij wellicht wat meer lucht. Hoewel mijn ervaring wel is dat die tijdsdruk ervoor zorgt dat er ook echt wat gebeurt. We kunnen dit tijdens de kennismaking bespreken.

Daar kan ik twee dingen over zeggen: weet je dat zeker? Er zijn namelijk vrij weinig klantgroepen die helemaal niet actief zijn op welk medium dan ook. Bovendien focussen we ons in dit 1-op-1 traject absoluut niet alleen op social media. We kijken ook naar je website, je e-mailstrategie en we kunnen zelfs je advertising onder de loep nemen. Het ligt er maar net aan wat jij wil bereiken.

Ik kan je niet beloven dat je jouw omzet gaat verdubbelen, dat je moeiteloos klanten door je funnel richting een keiharde conversie sleept en dat je vanuit je hangmatje met een paar uur per week lekker passief inkomen gaat vergaren. Succesvolle marketing voeren vraagt namelijk om hard werken vanuit jouw kant. Je moet tijd investeren, echt je best doen om al het geleerde toe te passen en een lange adem hebben. Kun je die drie vinkjes zetten? Dan heb je die investering er zo uit. Dat kan ik je wel beloven!

 

Ik laat je niet zomaar los. Je krijgt na zes weken de uitgewerkte strategie van mij toegestuurd waarmee je ook in de toekomst uit de voeten kunt. Je zult natuurlijk wel zelf aan de slag moeten, niemand anders gaat het voor je doen en als je tijdens het traject niet genoeg oefent dan kan het na afloop best een uitdaging worden. Ik vraag dus ook echt honderd procent commitment. Dat geef ik jou immers ook. Na die zes weken kun je op eigen benen staan en zal ik je ongetwijfeld vanaf de zijlijn supporten en af en toe een ongevraagde tip geven.

De grootste angst van iedereen die niet per se als hobby heeft om achter het toetsenbord te kruipen voor het schrijven van een sterk verhaal. Ik snap het. Maar onthoud: content marketing is meer dan schrijven, iedereen kan schrijven en het is JOUW verhaal. Het gaat om de inhoud, niet om de punten en komma’s.

Ja, je kunt eventueel in twee of drie termijnen betalen. Dit kunnen we tijdens de kennismaking bespreken.

SAMENWERKEN MET MIJ

Wie is jouw partner in crime?

Ik ben Anouk van Content met Anouk en ik help jou aan meer online zichtbaarheid. Dit doe ik door samen met jou een ijzersterke en passende contentstrategie te ontwikkelen volledig gebaseerd op jouw unieke verhaal, zodat jij je ideale klant bereikt en overtuigt.

We focussen ons hierbij niet enkel op social media, maar ook op bijvoorbeeld nieuwsbrieven en de website. We beginnen echt bij de basis. Ik ga je alles uitleggen over (content) marketing, over doelgroepen, kanalen, contenttypes, doelen, funnels en ga zo maar door.

Het leuke: jij zit zelf in de drivers’ seat. Ik leer je de kneepjes van het vak, stuur af en toe een beetje bij en zorg ervoor dat we recht op het doel afgaan, maar na een paar intensieve lessen kun je het helemaal zelf!

Dat klinkt goed toch?

KOSTEN ZIJN IETS ANDERS DAN WAARDE…

Wat is de investering?

De grootste investering is tijd. Je moet echt tijd vrijmaken in je agenda voor onder andere de calls en voor de uitvoering van alles wat we samen bespreken en verzinnen. Hoeveel tijd precies is lastig te zeggen, dat is afhankelijk van verschillende factoren zoals het doel dat je hebt, of je met meerdere mensen samenwerkt en hoe de voortgang verloopt. De financiële investering bedraagt 1599 euro exclusief btw. Wat krijg je concreet voor dit bedrag?

  • Een kick-off sessie waarin we samen inzoomen op de doelen die je hebt en waarin we samen een werkbaar plan de campagne opstellen. De fundering zal staan als een huis.

  • Duidelijke taken en verantwoordelijkheden waarmee je zelf uit de voeten kunt. Ik zorg ervoor dat je mij na zes weken niet meer nodig hebt.

  • Een contentbrainstorm waarin ik je precies uitleg hoe je effectieve content kunt verzinnen, creëren en verspreiden. Daarbij krijg je een cheatsheet met content ideeën en een checklist voor het schrijven van een goede tekst.

  • Een wekelijkse call van drie kwartier tot een uur om de voortgang te bewaken en mijn (ongevraagde) analyses en meningen met je te delen.

  • De mogelijkheid om mij onbeperkt met vragen te bestoken. Zowel tijdens de calls als daarbuiten sta ik voor je klaar.

  • Een uitgewerkte strategie waar je altijd naar kunt teruggrijpen en die ervoor gaat zorgen dat jij ook in de toekomst ijzersterke (content) marketing voert.

  • Plezier! Ik beloof je plechtig dat je alles rondom marketing straks met plezier en zonder stress zelfstandig kunt uitvoeren.

ZULLEN WE KENNISMAKEN?

Ik vind het leuk om van je te horen!

Is alles duidelijk en wil je een afspraak maken? Of heb je nog een aantal vragen? Neem via onderstaand formulier gerust contact met me op. I’m happy to help!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.