KENNIS BIJSPIJKEREN EN CREATIVITEIT AANWAKKEREN

Incompany workshops en trainingen op maat

Je hebt een geweldig marketingteam, maar ze lopen een beetje vast als het gaat om contentmarketing. Ontbrekende specifieke kennis, gebrek aan een frisse en creatieve kijk op bepaalde zaken of vastgeroest in oude patronen. Kan gebeuren. Ik los het op!

IN ÉÉN OF ENKELE DAGDELEN

Met frisse kennis weer vooruit

Niets zo tof als een marketingafdeling. De diversiteit aan mensen, de creatieve vibe in combinatie met een strategische inslag en het continu veranderende speelveld: een feestje om er onderdeel van te zijn. Dat vind ik nog steeds, al is het tegenwoordig wat meer van een afstandje. Het grote voordeel daarvan is dat je met een frisse blik impact kunt maken. Je kent de interne regels niet, zit niet vastgeroest in bepaalde patronen en hebt geen boodschap aan ‘kan niet’ of ‘mag niet’.

Als buitenstaander is er eigenlijk niets dat je tegenhoudt om het allerbeste te geven. Snel, effectief en zonder tijd te laten weglekken door intern geneuzel. Kan jouw marketingafdeling wel een inspirerende workshop op het gebied van contentmarketing gebruiken, zodat ze daarna volledig zelfstandig aan de slag kunnen met bijvoorbeeld social media, een succesvolle marketingfunnel of een ijzersterke website? Dan ben je bij mij aan het juiste adres!

ZULLEN WE KENNISMAKEN?

JA, IK WIL EEN BOOST VOOR MIJN MARKETINGTEAM

Wil jij een op maat gemaakte workshop zodat jouw team kan gaan knallen? Neem contact met me op!

WAAROM ZOU JE?

Wat levert het nou precies op?

Loop je tegen de volgende problemen aan?

  • Je hebt allemaal marketingspecialisten maar er wordt vooral vanuit ‘eilandjes’ geopereerd.

  • Niemand voelt zich echt verantwoordelijk voor bijvoorbeeld social media.

  • De creatieve geest is een beetje zoek en het ontbreekt aan een frisse blik.

  • Er is geen duidelijke contentstrategie en daardoor lekt er ontzettend veel waardevolle tijd weg.

  • Iedereen heeft last van vastgeroeste patronen en een gebrek aan lef.

  • Er ontbreekt net dat ene stukje kennis waardoor bepaalde marketingactiviteiten onvoldoende opleveren.

Na een incompany workshop zul je zien dat…

  • Iedereen barst van de inspiratie en energie.

  • Diverse disciplines een gezamenlijk doel hebben en daar als team naartoe werken.

  • Interne communicatie een stuk soepeler verloopt.

  • Iedereen zich meldt met leuke ideeën voor nieuwe content.

  • Er voldoende kennis in huis is is om zelfstandig een killer contentstrategie te maken en te volgen.

  • De rest van het bedrijf vanzelf meegaat in de (soms iets te) wilde plannen van het topteam aan marketeers.

ZIJ GINGEN JE VOOR

Lees wat anderen zeggen over mijn dienstverlening

De samenwerking met Anouk verloopt super! Projecten worden proactief opgepakt en op verschillende sociale media maken we flinke stappen. De communicatie gaat soepel en we zijn continu op de hoogte van de ontwikkelingen rondom de projecten. Ten slotte anticipeert Anouk goed op bestaande processen en systemen en adviseert ze ook op strategisch niveau wanneer zij dat nodig vindt. Kortom, voor alles rondom social media en (content)marketing in het algemeen ben je bij Anouk aan het juiste adres.

Miquel Deekman, marketeer bij InstallatieBalie.nl

Anouk vertaalt een idee om een specifieke doelgroep online te vinden naar een helder, prettig doordacht, overzichtelijk plan. Heldere lijnen, duidelijke taal, werkbare afspraken. Anouk maakt een scherpe analyse van data en weet met de juiste toon vervolgens de doelgroep te treffen. Ze heeft creatieve ideeën, is niet bang om te zeggen waar het op staat en houdt zich aan deadlines. En het belangrijkste: ze heeft er lol in om met humor en plezier iets moois voor ons neer te zetten.

Miriam de Rooij, redacteur bij CNV Vakmensen

Ga je met een idee om online meer zichtbaar te worden naar Anouk, dan komt het helemaal goed!

Loes Dreschler, bestuurder bij CNV Vakmensen

ZO ZIET HET TRAJECT ERUIT

De stappen van een incompany workshop

Uiteraard is een workshop maatwerk. De inhoud bepalen we samen op basis van de vragen en problemen die je hebt. Je kunt er daarom honderd procent vanuit gaan dat het helemaal aansluit bij jouw bedrijf, jouw mensen en jouw markt. In grote lijnen organiseren we een incompany workshop op de volgende manier:

MAATWERK, EXTERNE FACTOREN & TIJD

Wat is de investering?

Een incompany workshop is maatwerk. Soms duurt een workshop maar een dagdeel, soms zijn er meerdere sessies nodig. Je zult begrijpen dat ook de voorbereidingen van mijn kant in sommige gevallen dus meer of minder tijd kosten. Om nog maar te zwijgen over bijkomende kosten zoals bijvoorbeeld een externe locatie, een lunch of extra materialen. Al met al is het noemen van een vaste prijs voor een incompany workshop onmogelijk. Als je contact met me opneemt en we hebben een kennismakingsgesprek gehad, dan kom ik uiteraard met een prijsopgave.

BENIEUWD NAAR DE OPTIES?

Vul het formulier in!

Is alles duidelijk en wil je een afspraak maken? Of heb je nog een aantal vragen? Neem via onderstaand formulier gerust contact met me op. I’m happy to help!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.